vrijdag 3 oktober 2014

MAC Pigment - Vanilla


Vandaag laat ik je een prachtig product van MAC zien, namelijk een pigment. Een pigment is een klein potje met losse poeder er in die je zowel op je ogen als op je gezicht kan gebruiken. Vandaag review ik de kleur 'Vanilla'.






Het pigment komt in een klein potje met losse poeder. Ze zou misschien denken dat je hier niet lang meedoet, maar omdat je niet veel nodig hebt is dit een onwijs zuinig product en doe je er juist lang mee. Het aanbrengen gaat toch iets moeilijker dan een vast product. Vooral  met doseren moet je goed opletten. Gelukkig komt bij een MAC pigment een extra plasticje waar poeder op blijft zitten, zo kun je het makkelijk met je kwast er af halen.



Ik heb de kleur Vanilla. Dit schijnt een prachtige kleur te zijn voor op de ogen maar ook als highlight op het gezicht. Ik zelf gebruik hem vooral als highlight op het gezicht, maar ook soms op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoeken.




Swatch met flits


Swatch zonder flits. Dit product geeft zo een prachtige gouden glans! 


Hier zie je het product aangebracht op het gezicht. Ik zeg het nogmaals maar de glans en glos die je van dit product krijgt is werkelijk prachtig!


MAC Vanilla pigment is zeker een grote favoriet van me geworden, zeker voor een prachtige geel/gouden glos op het gezicht is dit het juiste product.

MAC Pigments kosten €21,50. MAC is te koop bij MAC counters en online.

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten