zondag 26 oktober 2014

♥ Makeup Revolution I Heart Chocolate palette ♥


Makeup Revolution is een merk waar je in Nederland steeds meer over hoort. Het is een heel erg leuk budgetmerk. Ik heb het sinds kort ontdekt en heb onlangs een paar producten van dit merk besteld. Vandaag review ik een palette wat een goede dupe zou zijn van het Too Faced Chocolate bar palette.







Het palette ontvang je in een kartonnen doosje. De oogschaduw's zelf zitten in een leuke verpakking die op een chocolade reep lijkt. Ook leuk is dat alle oogschaduw's een naam hebben.



Ik vind zelf dat het erg mooie kleuren zijn. Het is een prachtige mix van mat, shimmery en glitter. Ik denk dat je met dit palet erg veel kanten op kan gaan. Natuurlijk of juist wat heftiger.

You need love - Piece me together - One more piece - Love torn - Stolen chocolate

Dit is de bovenste rij uit het palette. Het lijkt alsof ik maar 4 kleuren heb geswatchd, maar omdat de eerste lichte matte kleur niet sterk is gepigmenteerd, is deze weggevallen. Je kunt zien dat de 1e en 3e kleur een prachtige glitter bevatten! Erg mooi. Ook de matte kleuren zijn erg zacht en mooi gepigmenteerd. 

Thank friday - More ! - Meet chocolate - Unforgivable - Love divine 

De 2e rij. Hier ben ik verongelijk vergeten om de 3e kleur te swatchen. Heel stom. Dit is een iets donkerdere bruine kleur als de 1e kleur uit de rij. Dit is een matte kleur en is ook mooi gepigmenteerd. Ook deze kleuren vind ik verder erg mooi. De licht roze kleur is misschien iets minder gepigmenteerd, maar de andere kleuren maken dit helemaal goed.

Smooth criminal - Chocolate love - You need more - What a way to go - Endorphins ready!

De 3e en laatste rij, zo mooi! De kleuren zijn ontzettend zacht en prachtig gepigmenteerd. 


Ik kan je zeggen dat ik echt verliefd ben op dit prachtige palette. De kleuren zijn prachtig. Ze zijn enorm goed gepigmenteerd (behalve 2 lichte kleuren), zelf de matte oogschaduw's. Ook zijn ze ontzettend zacht en fijn in gebruik. Ik kan zeggen dat dit op het moment mijn favoriete palette is en hem nu ook elke dag met heel veel plezier gebruik!

Het palette kost €9,99 wat absoluut niet duur is voor zo een fijn palette! Het palette is verkrijgbaar op  
makeupmusthaves (ontzettend fijne webshop, leuke merken, lage verzendkosten, voor 17:00 besteld = binnen 2 werkdagen in huis en goede & fijne service) 

Liefs,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten