zondag 26 oktober 2014

♥ W7 Mono oogschaduws ♥



Toen ik pas in de Big Bazar was, zag ik opeens heel veel leuke merken. Waaronder W7 en hun mono oogschaduws! Ik had ze al eerder gezien, maar wist niet dat ze verkocht werden bij Big Bazar. Ik nam er 3 mee om uit te testen.




Van links naar rechts: Sandy, Hot Chocolate, Burnt Plum

De verpakking van de oogschaduws lijken veel op de oogschaduw verpakkingen van MAC! De oogschaduws zien er totaal niet goedkoop uit, wat ik erg mooi vind.



Met flits.


Sandy is een shimmery, licht geel/gouden kleur. Deze kleur vind ik prachtig als mooie highlight in de binnenste ooghoek, of op het eerste deel van het bewegend ooglid. 


Met flits.

Burnt plum is een bruin/koperkleurige shimmery kleur. Deze kleur kan erg mooi zijn op het lid, maar ook in de crease.



Hot Chocolate is een iets donkerdere, bruine shimmery kleur. Ook deze kan erg mooi zijn op zichzelf, maar ook in de crease voor meer diepte.

Van links naar rechts: Hot chocolate, Sandy, Burnt Plum.

De oogschaduws voelen lekker zacht aan. Het pigment is niet super, maar het is prima. Ik denk dat dit goede kleuren zijn voor een natuurlijke look voor elke dag. Ze brengen makkelijk aan op de ogen, en blenden mooi in.


Deze leuke oogschaduws van W7 zijn zeker een aanrader voor mensen die een fijne oogschaduw zoeken, maar niet teveel willen uitgeven aan oogschaduw. De oogschaduws kosten 0,80 cent per stuk, wat ontzettend goedkoop is! W7 oogschaduws zijn te koop bij Big Bazar.

Liefs,











Geen opmerkingen:

Een reactie posten